1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 406 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

How to Be a Desirable College Applicant


Poziom:

Temat: Edukacja


Are you worried about getting into the right colleges? Use the steps below and make sure you are the type of student colleges are looking for. Steps: 1. Participate in an activity besides studying and getting good grades. Colleges have been reviewing far too many applications recently that show students are addicted to getting good grades which means they are continuously sacrificing the time to figure out what extra-curricular activities interest them. These students are becoming more and more robotic in a greatly increasing competitive atmosphere. Although a student's academic career is the main focus of the applicants, the problem lies when the college has to figure out what to do when they have too many applicants with a grade point average of 3.8-4.0. There have been several circumstances where the student with the 4.0 does not get into the college and student with the lower grade point average does. 2. Excel in your chosen activity. Of course colleges are looking for those students who can do well academically, but they also want their students to come with a certain energy towards innovation. They want their students to be able to contribute creatively and receive some sort of recognition eventually. Basically, colleges need those students who can go beyond expectation. They need the students who have a love in life beyond academics. They need students who can excel outside of the classroom; at sports, volunteer work, dancing, traveling, and the list goes on and on. These students also need to be able to present this in a 4-8 page college application. Now, how do you do this? How does one go about preparing for this task? 3. Stay committed to the activity. It is very important that a student do two things while also maintaining a good grade point average. They must have personal time to themselves to breathe and relax and they also have to commit to something that they love to do outside of the classroom. The students who stay committed to one activity for three years show a much stronger level of commitment and motivation than the student that who participates in twenty activities for a short period of time. However, the students who participate in two or more activities for two or more years show even more potential than those with only one. 4. Make sure your extracurricular activities are connected. When colleges get applications that show various extra-curricular activities with no connection to each other, they question them. Some of these applications will have all different kinds of activities like "one month volunteering at a homeless shelter, three months at a vet hospital, 6 months in dance lessons" etc. Although these applications are full of extra curricular activities, these students show questionable motivation and a lack of commitment. This may simply mean that the student participated in the activities for the sole purpose of filling up that page in the college application. Sometimes these assumptions are clarified in the student's essay but there are times when they are not and this does not look good for the applicant no matter what his or her grades are like. 5. Keep in mind that colleges want those students who can think critically. They want the student who can pursue an idea, not the one who simply follows the rules and meets criteria. Colleges want the student who can think outside the box. originated by: Martinlewis, Difu Wu, Mel, Nicole Willson Source: www.wikihow.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics