1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 526 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

How to Apologize in Business


Poziom:

Temat: Biznes


A business apology differs from a personal apology in that it is usually given in order to retain customers, clients, and business relationships, or to win them back, whether the error was preventable or not. Professional apologies can be made in writing with a business apology letter, verbally with a phone call or visit, or both; depending on individual cases. There are some crucial elements that should be included no matter how you choose to apologize. Steps: 1. Decide on the right time to deliver your business apology. In almost all cases, an immediate apology is best. However, when legal action could be taken against your company, it is important to delay the apology until you've received legal advice. 2. State the details of the situation, without generalizing into broader business issues. Avoid bringing your staffing shortage, management turnovers or other problems into the business apology. 3. Take full responsibility without making excuses. Finding reasons that attempt to take the blame off of yourself can make the apology sound insincere. Hold your company accountable for its role. 4. Acknowledge the consequences of the situation, such as the recipient's business loss, inconvenience, damage or other suffering. This validates the recipient's concerns and feelings. 5. State your regret with regards to the specific situation and how it was handled. Include the ideal way your company should have acted. 6. Request forgiveness in your business apology. Ask the client, customer, vendor, or other business associate to continue using your services or goods, or to continue providing you with services or goods. This gives the power back to the recipient. They get to decide if the business relationship will continue. 7. Explain to the apology recipient how you plan to prevent the situation from happening again. You are assuring them they won't have to go through this problem in the future, so keep it honest. Don't make a promise your business cannot stand behind. 8. Provide restitution if you can. This can mean giving the customer a discount on their next order if the mistake was a pricing error, or shipping the next order for free if it was a shipping or delivery mistake, or paying for damages that occurred as a result of mishandling. In some cases, the recipient may have already stated what they need to resolve the situation. If not, you can simply ask, "How can we make this up to you?" and consider their request. Your goal is to make the recipient feel valued with a clear and quick solution. originated by: WRM, Carolyn Barratt, Emma, Maluniu Source: www.wikihow.com

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics